torsdag 27 mars 2008

Fisk i bröd = uä!

Imorse när jag skulle äta mitt nya bröd till frukost så tyckte jag det smakade lite fisk, typ sill.
-konstigt, men jag inbillar mig säkert bara. Tänkte jag.

Senare på dagen hade jag tänkt äta en macka till av det nya brödet. Men när jag öppnade påsen kom än en gång fisken fram, denna gång i form av lukt.

Jag började då läsa vilka ingridienser som fanns i brödet, och mycket riktigt. Det fanns fiskolja i brödet! Uä! Jag brukar inte vara kräsen av mig men vad gör fisken i brödet? Ugglor i mossen bör kanske anats när brödet hette Omega 3 men fisk e väl ändå inget man förknippar med bröd heller?




Så till alla veganer där ute, Watch out!


1 kommentar:

Boas sa...

HAHAHA
Även skitroligt att dom stressar att "Omega 3 - från Havet".
Har evolutionen vänt på sin väg?
Har vi landfiskar nu också?

-Pitt