lördag 12 december 2009

Inferno

-"Wow, Sicken fin gottislåda!"

-"Mmmm! mums! Ser ut som en pärllåda!" etc.

Och visst en del var goda, t.ex. dom gröne. But let me tell you...
Jag har ätit mitt äckligaste godis ever! Jag förstår inte hur någon i hela världen kan tycka om smaken Butterflavoured Popcorn?!
Jag fick äta en Jellybean blueberry, en pepparkaka + dricka vatten å kaffe för att få bort smaken från munnen.
Till och med nu såhär flera timmar efter kan jag må dåligt över the Jellybean with the taste from hell.
Ps. Jag blev yr av smaken dessutom.

3 kommentarer:

Matte sa...

om jag någon gång vill contract-killa dig så e det popcorn-jellybeans som gäller!

boas sa...

aahhhh så jälla "americaan" ..
härligt..
Jellybeans är sånt som man alltid hittar under soffan

Frida sa...

hahahaha fan vad roligt, vi i Malmö-butiken höll på att spy av popcornsgodiset också. eller egentligen var det ju smörsmaken som var så himsk. men de försvann likväl ur asken efter ett par dagar.. jag gillade verkligen det som stod på sidorna på asken. typ "blåbär + blåbär + butterflavoured popcorn -> blueberry muffin". provade du det?